måndag 15 februari 2010

Lilleman

Jag sitter och sorterar kläder i hans rum, när han måste gå ner och gå på toaletten. Vi har varit på övervåningen i flera timmar så nu när det är mörkt har vi inte någon lampa tänd nere. Lilleman ställer sig i trappan och ylar. Sen vänder han sig om till mig och låtsassnyftar "jag hörde en varg där nere, och den angriper faktiskt små barn som mig. Det är nog bäst att du följer med för du är ju vuxen, mamma".

Fler och fler krångliga och komplicerade ord kommer nu och jag blir lika förvånad varje gång! Supercoolt av min lille fyraåring tycker jag =)

Han har börjat skriva sin önskelista med nu, även fast han är ett höstbarn =)

adidasdress att ha på träningen.
stereo, med både band och cd att ha på sitt rum.
en bebis.
alvin och gänget 2.dvd
alvin och gänget, tecknade versioner.
alvin och gänget i form av små gubbar..och allt annat med dem =)
en hundvalp.

Vad får han allt ifrån denne lille godingen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar