tisdag 8 december 2009

Lillemans egenhändigt skrivna önskelista..

Lilleman och Sambon och jag satt och skulle skriva önskelista till Tomten..
Efter en liten stund så säger Lilleman till mig att han vill skriva sin önskelista själv, så vi skriver ner grejerna var för sig, som vi pratar om..
När vi känner oss nöjda ber jag honom läsa upp sin, varpå han i mycket högtidlig ton börjar läsa -

Kära Tomten, jag är ledsen..
Jag önskar mig

Lego - Riddare, Sjörövare och Rallybilar
Tvspel
Anna och Mullblad
En riktigt skateboard
Bilarbilar som jag inte har.
Bilbana
Filmer och böcker
Keyboard
Oskars (Gosehundens) Mamma och Pappa.

Hej då Kära Tomten. Jag är ledsen från *Lilleman

Men varför skriver du att du är ledsen frågar jag..
Jag är ledsen för jag har inte fått några julklappar, svarar han
så när jag förklarar att julafton inte är än på ett tag så blir han gladare..
Vi pratar lite, sen ska han läsa upp sitt brev igen..

Kära Tomten, jag är ledsen..

Söta Lilleman, vad mycket du går och funderar på! Min lilla goding =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar