tisdag 8 december 2009

uppdatering =)

Jag har beslutat att inte åka på resan med skolan.. Jag känner att min son behöver mig, han vaknar fortfarande och har drömt att jag är borta. Han bearbetar fortfarande så mycket, som vi alla gör, så det känns inte rätt att resa. Sen så mår jag ganska bra av att jobba som jag gör på sommaren, och jag hoppas att jag får komma tillbaka då =)

Skolan går bra än så länge, har klarat allt hittills, ta i trä =)
Två stora grejer kvar som sa vara färdiga den 13e januari, sedan börjar nästa delkurs..
Specialpedagogik.. tror att det kommer att bli extremt jobbigt, psykiskt för mig då.. min gamla studiekamrat som läser det nu berättade lite och jag tror att det blir tufft för mig..

I övrigt ser jag fram emot jul och nyår lika mycket som jag fasar för det, men jag försöker, för jag vill att min son ska få en lika underbar jul som alltid! Nyår blir nog ännu värre, det är ju så mycket du.. men jag tänker försöka och göra det bästa av det hela!

Lyssnar på julmusik, men undviker en av mina absoluta favoriter, Ainbusk - i midvintertid, med den enkla anledningen att din julsång finns med på den.. en julsaga.. Visserligen sjöng du den på engelska för mig, men den är ändå så mycket du!

Skolan är som sagt avklarad så här långt, skickade in ett arbete natten mellan söndagen och måndagen. Hade otroligt svårt att skriva det, för jag gråter och tänker väldigt mycket nu. Jag borde kanske egentligen börja plugga på kommande grejer nu, men jag orkar inte, så jag har bestämt att imorgon är det annat på dagsordningen.. Imorgon har Lilleman och jag ett fullspäckat schema, med tidpunkter vi måste hålla, vänner vi ska träffa och julhandling som ska klaras av..=)Låter väl som en härlig dag inte sant =)
Fast de flesta julklappar är såklart klara.. Har Lilleman och Sambon kvar.. och en till Morrhoppa, mer tänker jag inte skriva för hon läser säkert här..

Ha en fortsatt trevlig advent..

Kramar från lilla k

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar