onsdag 9 december 2009

Julklappsshopping

Jag har mått ganska dåligt ett tag nu, men idag känner jag att det har varit en lyckad dag! Idag har Lilleman och jag haft en heldag på stan och köpt de sista julklapparna =) det var riktigt mysigt =)
och äntligen har jag köpt en adventsljusstake, nu ska jag bara få Sambon till att spraya den vit =)

Nu ska alltså julklapparna bara sättas samman och slås in så är det klart =)
Men det gör jag en kväll nästa helg, när jag har fått "jullov"..

Imorgon ska jag ut i en klass och ha början till ett utvecklingsarbete som jag sedan ska skriva, spännande =)

På fredagenmorgon kommer kakelkillen och ska greja lite med vårt badrum, så då försvinner nog en hel del av de stora påsarna som ligger överallt i vårt hus! Och badrumsprojektet går nog lite framåt =)Lilleman har lucia på förskolan på morgon med, och sedan ska en kompis till honom följa med oss hem.. längre fram på dagen kommer en av mina kära vänner och vi ska pyssla lite =) På kvällen är familjen inbjudna till lite mys framför Idolfinalen =)

Längre fram på helgen sedan ska vi städa ordentligt och sedan ska vi pynta tomtar och kanske baka lite julgodis om vi har lust =)Jag ska försöka ta det lugnt och njuta av att vara hemma och pyssla, och Luciamorgon med varm Oboy och lussekatt är ju ett måste på söndag! Tredje Advent och Lucia i ett =)

Många kramar!

lilla k

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar