torsdag 24 september 2009

Idag är jag lite nere. Har länge längtat efter att åka på skördefesten, men det verkar inte bli något med det. Sällskapet sa inte säkert att de skulle med, och nu verkar det som att de skippar det. Lilleman och jag skulle följt med dem i husvagnen, och sovit en natt. Nu vet jag inte hur jag ska göra.. kanske åka över dagen... jag vet inte. Jag kämpade så med att få skolan färdig innan, men jag sitter med sista uppgiften nu och kan bara inte ta mig ork till att genomföra den. vill bara krypa ner och tycka synd om mig själv.

Resan blev av! Husvagn med sällskapet =)
Vi besökte både Gråborg och Ismanstorpsborg, som båda var väldigt mysiga! Gillade även ett ställe på vägen hem där man kunde köpa äppelglögg =) (som jag så klart har testat att göra, med bra resultat...)
Nästa år ska jag jobba mer för att få med mig Sambon också.,.. och då ska vi nog besöka Eketorpsborg under konstnatten =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar