fredag 31 juli 2009

min födelsedag

Min födelsedag är snart här, den första helt utan dig, visst har det varit kalas när du inte varit här, pga av huvudvärk eller annan sjuka.. men du har alltid hört av dig på något sätt.

Förra året fick jag ett scrapbookingset från er, din kommentar var att jag inte skapar kort, om jag inte gör pappret själv.. =) jag använder bara grejer som någon annan har gjort. Du tyckte att jag skulle göra allt från grunden istället.

Året innan fick jag en våg, och du kollade med mig att jag inte tyckte att det var en pik på någotvis, vilket jag såklart inte tyckte.

Ett av åren, minns inte vilket, knackade du på dörren långt innan kalaset, iklädd jobbarkläder. Lilleman och jag skulle precis sätta oss att äta födelsedagsmiddagen bestående av tunna grillade revben och bakad potatis och där stod du =) Jag blev paff men sedan bjöd jag dig på middag och efteråt tog du en dusch innan de övriga gästerna kom.

I år blir det tomt. Mycket tomt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar