torsdag 23 april 2009

Vansinne

Ledsen, Vansinnig. Vansinnigt Ledsen, Trött. Vansinnigt Trött. Saknad. Ilska. Arg Saknad, Vansinnig Saknad. Tom. Så Vaninnigt Ledsen, Trött och Ilsket Tom.

Vissa stunder kan jag fungera, trött och inte mig själv men fungerande.
Vissa stunder kokar jag för situationen i sig, vissa stunder gråter jag. Men mest är jag TOM. så tom. Försöker täcka det stora enormt djupa sår mitt hjärta håller på att läka med meningslösa saker, som textil, blommor, saker kläder och mat. Absurt. Allt detta är absurt. Orkar ingenting, behöver en paus. Behöver åka iväg, behöver semester. Det finns inte i min verklighet. Jag har ingen verklighet. Vill vara glad och orka skratta. Vill hitta mig själv. Finns jag, känner mig inte hel, du fattas. Min idol. Varför förstod jag inte, nu är det så uppenbart.

Parasiter i hjärnan. Det likar jag det vid. Jävla parasiter.

Inget roligt inlägg. Förlåt

Förlåt att jag inte förstod, förlåt att jag inte var där, förlåt att jag inte berättade att jag älskar dig.
Förlåt mig. Jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar