söndag 26 april 2009

En skön helg

Hej!

Helgen har varit ganska bra. Vädret har verkligen gjort sitt till!!

I fredags var vi på i massa affärer Lilleman och jag, orkade inte åka hem efter jobbet.. träffade sedan Sambon och åkte och handlade - min första pelagon =) det blev dock en vit för Mårbacka var tre gånger så dyra.. Fast inte så dyra som jag förväntat mig faktiskt.. Men snålheten rådde bot på det och jag kom hem med en vit, som i och för sig är mycket söt =)
På kvällen hade vi tjejträff med senaste skolgruppen. Mycket trevligt - sjöng Singstar till halv tre innan jag körde hem. Är fortfarande hes.. Det kändes bra, de är verkliga vänner, det kändes helt ok, trots att jag satt där och grät ibland.

Igår var vi på marknad, Sambon, Lilleman, StorKusin och jag. Väldigt härlig förmiddag! Killarna köpte varsin grej (ett svärd och en drake) och lite godis - båda var supernöjda! Sen fika på nyköpta frallor hos Mor och Far ihop med StorKusins kompis, Syster Yster och Yekisan. Trevligt!!
På kvällen var vi bjudna på middag hos några vänner, också mycket trevligt.

Idag är Lilleman med på Torpet och sätter potatis.. Sambon fixar med bilen. Jag har fixat undan massa grejer som släpat efter i denna veckan (har inte mått bra "psykiskt") och nu- efter min välförtjänta?! paus/mellanmål ska jag fortsätta med att fixa så att kvällen kan avnjutas med en film med min lilla familj.

Lägger in några bilder, en på min pelargon och på ett bord min Sambo hittade på blocket som jag VILL ha, för dyrt =( och en på en hatthylla som jag hoppas på att min Kusin Vitamin kan köpa åt mig..

Kramar från Lilla k

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar