måndag 18 maj 2009

Sjukdom och slappande

Låter väl nästan lite halvmysigt en sådan regnig dag som idag.. men inte!

Lilleman kräks ibland och har ont i magen.. tror inte att det är maginfluensa för vi har provat med mjölk ett tag och det är nog det som slagit sig på magen..

Slappandet är inte "frivilligt" jag har tio olika saker MINST som jag skulle kunna ta itu med idag om jag bara kunde (rent psykiskt) förmå mig att resa mig från soffan..
Tänkte dock att jag skulle göra lite kort att ge bort vid dop, student och bröllop, samtidigt som vi tittar på en fin film och fikar och vädrar..

Vill slå ett slag för www.kameleontdesign.se såå fina kläder! Ska bifoga en bild någon dag.. och en på mina pelagoner.. är nu ägare till fyra stycken =) Har fastnat för några krukor från maxi med, som jag ska ta kort på.. Har bestämt att jag endast ska ha dessa krukor i alla fönster.. inga andra.. förutom i köket där jag har mina i zink.. (Och Lilleman bestämmer såklart om sitt)

Kusin Vitamin ringde för ett tag sedan och hade hittat fina stolar på loppis, så nu får jag fina stolar i köket med snart =) Så kul att hon och hennes mamma tänkte på mig när de såg dem =) Tackar och bockar =)

Bifogar en bild på Sambons fynd som jag nämnt tidigare =)

Hmm.. dagen kanske inte är så illa ändå.. nu när jag börjar se ljusare på min omvärld och dess bestyr......om jag bara förmår mig att resa mig ur soffan..

Grattis på namnsdagen, var du än är.. Saknar dig!

//Lilla k

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar