tisdag 15 juni 2010

Försommarblommor på Kullen

Jag frågade min Sambo häromdagen vart alla blommor i vår trädgård tagit vägen.. - Överblommade såklart, svarade han. Sedan kom jag på att jag faktiskt sett några blommor i vår trädgård en av de få gånger jag varit där.. och fotat dem hade jag ju såklart =)är inte där så ofta, eftersom längtan att gå in blir väldigt stor och det går inte med min allergi..

När jag var inne i huset, för första gången på länge och gjorde i ordning på övervåningen längtande jag verkligen efter att flytta hem.. men sen gick jag ner och såg oredan på nedervåningen, med alla saker huller om buller och varken färdiga väggar eller golv.. då avtog min längtan lite grann, jag hoppas att de blir färdiga med det snart! ..men det är ju hemskt skönt att bo i ett fungerande hus.. och att kunna gå ut i trädgården och sätta mig, utan att se en enorm jord- och stenhög som täcker halva tomten.. ja, garageutgrävningen är igång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar