tisdag 29 december 2009

Willow Tree






Willow Tree av Susan Lordi..

Dessa är de som jag varit i kontakt med, som har en historia med mig.. Ängeln med hunden heter Angel of friendship. Jag gav den till mitt gudbarn i dopgåva som en slags skyddsängel. Ängeln med fågeln heter Angel of healing, min mor har fått den av min syster. Ängeln med fläta och blomma bakom ryggen heter Thank You. Den har jag fått av en av mina bästa vänner. Paret som håller om varandra heter Together och den har min syster och hennes sambo..

De är så fina och unika, dessa otroligt vackra små figurer och änglar..

Allihop har olika betydelser, och jag anser att det är en stor ära att få en sådan! Den visar verkligen all den kärlek och önskan som personen du får den av vill ge dig eller anser att du innehar eller betyder för personen.

Lägger in några bilder på favoriter, i sidan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar