lördag 19 september 2009

Kalasdag

Det blev en fin dag med solsken, så vi kunde sitta utomhus.
Tårtorna höll inte på att bli av först, kunde inte kavla ut marsipanen! Men moster Selma kom och hjälpte mig kavla ut den =) så slutligen blev det två tårtor =), varav endast en gick åt..

Jag hann inte prata så mycket med någon direkt, men det var härligt att ha dem här! Lilleman fick massor med fina presenter och somnade lyckligt och fullkomligt utmattad i sin soffa. Nu är jag helt färdig, lämnar städandet efter kalaset till imorgon. Det är dags att krypa till sängs. Imorgon blir det kalas igen, för min guddotter, hon ska få en my little pony ljudbok, lila halsband, armband och grejer till håret av oss, stor Kusin ska också följa med =)

Jag såg dig framför mig idag, hur du satt där i trädgården tillsammans med de andra.. Men när jag tittade igen var du inte där. Jag saknar dig!

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar