lördag 6 april 2013

Några få minuter...

I några få minuter fick jag se dig.. Jag fick inpränta dina drag i mitt inre, så att jag ska kunna minnas dig.. min lille ängel, min Gabriel. Du var lika lång som min hand, men jag fick aldrig hålla dig.. Jag längtar efter att få krama dig på samma sätt som jag längtar efter att få komma hem och krama min Lilleman. Det gör så ont att veta att jag aldrig får krama dig. Det gör så ont att jag aldrig fick lära känna dig eller se dig växa upp. När jag såg dig insåg jag hur väl du hade passat in i vår familj. Du var som en pusselbit i min vardag som saknades och jag kunde se hur vår vardag skulle sett ut.. Lillemans ansikte när han förklarar något för dig, irritation över att du tar hans legitimation.. Saknar dig och Drömmen om dig. Du är väl hos Varg nu, ta väl hand om varandra. Du har för alltid en plats i mitt hjärta, jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar