söndag 12 juli 2009

Vännernas bröllop

På bröllopet igår spelade Brudens systers man en otroligt fin sång, I will, ursprungligen framförd av Beatles.. men de är ingenting mot hur denne man framförde den. mycket långsammare med en fyllig röst. Jag skulle velat höra den med munspel till.. om ni förstår vad jag menar. Tårarna rann längs mina kinder när jag hörde honom spela den låten. För det är den jag vill ha på mitt bröllop någon gång.. ursprungligen var tanken var att Varg skulle spelat den, även om jag nog inte fått honom till att sjunga den.. Kanske kan min kusin som spelar munspel, gitarr och sjunger istället göra oss den äran när den dagen kommer. Den grep mitt hjärta. På så vis skulle det bli en hyllning även till dig, Varg.

Bröllopet var i även i övrigt otroligt vackert, medeltida, med rätta andan tillsammans med dagens teknologi.. mycket idéer att hämta härifrån. Om det någonsin skulle ske..

Tack för att vi fick vara med på er speciella dag!

Bröllopspresenten ser ni på bilden. vet ännu inte om den belv omtyckt, då "öppnandet" sker idag.. men som ni ser är det mycket symboler för kärleken..

Skriver igen senare.. det är så mycket jag vill skriva om idag..

många kramar från lilla k

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar